.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 مورد ابتلاي جديد آنفلوآنزاي نوع A در مازندران

رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران از گزارش پنج مورد ابتلاي جديد آنفلوآنزاي نوع A در مازندران خبر داد.

سبحان بهرامي ظهر امروز در جمع خبرنگاران از ابتلاي پنج نفر به آنفلوآنزاي نوع A در روزهاي گذشته خبر داد و گفت: با اين بيماران تعداد بيماراني كه در مازندران آنفلوآنزاي نوع A گرفتند به 267 نفر رسيده است.
ناصحي با اشاره به اينكه 9 نفر فوتي نيز در زمستان سال 88 براثر آنفلوآنزاي نوع A داشته‌ايم با هشدارهاي بهداشتي به مردم اظهار داشت: نگراني در مورد اين بيماري با احتمال سرد شدن هوا وجود دارد و حوزه بهداشتي در اين بخش نيز نگراني‌هاي دارد كه در ديده بوسي در ايام نوروز بايد موارد بهداشتي رعايت شود.

* 95 درصد انتقال‌ها به مراكز درماني از طريق ستاد هدايت درمان
دبير كميته بهداشت و درمان ستاد تسيهلات سفر مازندران گفت: 95 درصد انتقال‌ها به مراكز درماني از طريق ستاد هدايت صورت مي‌گيرد.
سبحان بهرامي رئيس دانشگاه علوم پزشكي مازندران در توضيح ستاد هدايت درمان نيز اظهار داشت: اين ستاد در چند سال گذشته كار انتقال بيمار به مراكز درماني، آناليز بيماران، ارتباط، مراقبت و پذيرش از بيماران را بر عهده دارند.
وي در پاسخ به سئوالي در مورد ايستگاه‌هاي سلامت كه در ايام نوروز مستقر هستند نيز گفت: اين ايستگاه‌ها در ايام نوروز در مبادي ورودي و خروجي استان مازندران مستقر مي‌شوند كه فعاليت آنها در قالب فعاليت‌هاي تحقيقاتي، راهنمايي مسافران در بخش سلامت و خدمات سطح اول همانند داروهاي مسكن است.

*72مورد آسيب چهارشنبه سوري 87 در مازندران
رئيس مركز فوريت‌هاي پزشكي مازندران گفت: در چهارشنبه‌سوري سال گذشته 72 مورد سوختگي ناشي از محترقه اتفاق افتاد.
سبحان بهرامي نيز ظهر امروز در جمع خبرنگاران كه به صورت مشترك با مسئولان دانشگاه علوم پزشكي مازندران برگزار شد با اشاره به اينكه اين حوادث موجب آسيب ديدن به 60 مرد و 12 زن شده است، اظهار داشت: 11 مورد در محل درمان شدند.

* 24 درصد آسيب‌هاي چهارشنبه سوري به چشم
وي افزود: از بين حوادثي كه اتفاق افتاد، 24 درصد آسيب‌ها به چشم وارد شد.
رئيس مركز فوريت‌هاي پزشكي مازندران با اشاره به اينكه 43 درصد آسيب‌ها نيز به دست و صورت وارد شد، خاطرنشان كرد: 65 پايگاه اورژانس سراسر استان در حال آماده‌باش هستند.
بهرامي تصريح كرد: اورژانس و ساير مراكز درگير در اين روز در آماده‌باش هستند، ولي مهم‌ترين موضوع فرهنگ‌سازي است كه بايد از سوي رسانه‌ها صورت گيرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.864 seconds.